Coca Cola sememangnya bergaya tapi merbahaya

on Friday, 4 May 2012

Kegunaan coca cola sebagai pencuci tandas yang berguna, tuangkan coca cola setin dalam mangkuk tandas selama 1 jam, lepastu flush, pasti bersih berkilau. Kesan kotoran/hampas akan hilang dari tindakan 'citric asid' yang berada dalam Coke. agak-agak kalau nak buat buang sental daki mesti boleh kan? jgn lupa minum seteguk fuhh sedap tekak.


untuk mencuci darah di pakaian boleh la tuangkan coca cola pada kotoran, jimat sikit,


 ada barang yang karat? barang chrome dah x seri? boley la simbah dengan coca cola. nanti hilang lah karatnya.


baju yang ada kesan minyak hitam atau gula getah yang melekat boley la sental dengan  coca cola


dah selesai testimoni minum la seteguk coca-cola,....... brrrrrrrr..
 memang ada gaya.

Bahan aktif Coke adalah phosphoric asid. Asid tersebut juga meningkatkan kadar seseorang untuk menghidap penyakit  osteoporosis.

kalau korang search kat you tube tentang pepsi  dan cola experimen pasal daging babi disiram dengan air pepsi atau cola, hasilnya beberapa ekor ulat sampah timbul. sebab tu diharamkan makan babi ni. Ada satu experiment yang sudah terang lagi bersuluh korang rendam tulang ayam ke lembu. nak cepat tulang ayam la kan, lepastu korang rendam tulang tu dalam air coca cola dan biarkan berhari-hari, hasilnya tulang ayam pun lesap. Well done! Bahaya ke x?
Ranking: 5

10 comments :

  1. tapi tu jugak la yang sedap dan ramainya orang tak memperdulikan kesan kesan sampingan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang buat catatan ni pun sama degan

      Delete
  2. Wah...baru tentang coca cola seperti itu, untung saya tak suka...makasih info bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kang dandan mesti suka teh botol kan

      Delete
  3. Mmg dahsyat betul lah... tapi cemana dgn air berkarbonat lain ye, contoh mcm pepsi, jenis isotonik mcm 100plus dan seumpamanya tu, sama jugak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa kalau isi kandungan nya sama mungkin sama juga.

      Delete
    2. skrg pulak ada air berkarbonat yg rendah kandungan gasnya. Mgkn juga sama, kan?

      Delete
  4. baiklah beli coca cola daripada beli harpick.murahpun murah.banyak guna lagi.Haha.nasib tak pandai minum.

    ReplyDelete
  5. uishh..betul2 bergaya sehh..dah lama tak minum coke, pepsi. tapi jenis isotonik masih minum lagi :p

    ReplyDelete
  6. MJ memang tak minum Coke, bila ke Kepsi ka Mekdi ka mmg akan elak dari minum Coke, tukar dengan Milo :)

    ReplyDelete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer