Salesman Lelaki kacak

Assalamualaikum dan salam sejahtera,Selamat kerja setengah hari pada rakan - rakan yang memang kerja setengah hari,haha.Sejak aku dah pandai 'berblogwalking' mesti ada terjumpa entry Lelaki Kacak pada entry rakan-rakan bloger.Aku endah tak endah sahaja,sikit-sikit beri la komen yang mencarut... Ops! asal boleh sebut.Sehari selepas semalam pun  Denaihati buat entry tentang Lelaki Kacak ,Lelaman yang popular pun menyahut cabaran The Titan.Apa lagi aku yang kerdil ini pun nak juga tumpang selori SEO ini. Aku rasa teringin juga buat cerita untuk Salesman Lelaki Kacak.

       Lelaki kacak yang menjadi salesman begitu mudah untuk mengatur temujanji dikalangan staf-staf purchaser yang kebanyakanya diwakili oleh kaum yang boleh berlaki. Makanya Salesmen Lelaki Kacak harus pandai menabur janji dan budi.Tolong ya jangan sesekali mungkir janji.

Susun kata Salesman Lelaki Kacak harus punya budi perkerti walaupun kekadang berbicara dengan orang yang suka memaki-maki. Hati-hati lah kamu wahai Salesmen Lelaki Kacak jika tak bertutur seperti orang menyanyi bak dato Siti lebih kurang Mawi takut ada purchaser yang makan hati,sampai mati dia tak akan telepon lagi.

Salesmen Lelaki Kacak tolong jaga sikit harga yang hendak diberi, Jangat ingat baru ini hari aku beli/cari .Hanya kasi peluang untuk kau miliki.Jangan sampai satu hari nanti aku cakap Salesmen Lelaki Kacak ini bagai si pencuri yang tak tahu untung telah diberi.

Dan last sekali Salemens Lelaki Kacak selalu-selalulah Mengaji supaya punya pedoman dan pendinding diri.takut-takut ada yang ber iri hati.


Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja olehContengconteng.comAbangensemCikgu DahliaFarish IshakPuanBee.com,w.habibu rahmanAzri JohanDirmansyah1Malaysianews.net LadfeAmir.comSEO AppsBluedianthus.comHafizmohd.comUmarFaruq.com1Artikel.comBlog Bukit BesiRadhio.comBlog Perniagaan InternetHadi HanafeeJomtonton.netMuaz Lelaki KacakOhcikgu.comBloggerWanita.comCyza SectorLelakiAcai.comSabreehussin dot comAbrablog.com dan AhmadFaizal.com.

Salesman Lelaki kacak

{ 33 comments.. read them below or add one }

suri suri 26 May 2012 at 13:09
hai selsema ker hee..tak per minum air byk2.minum air oren .bt limau sambal tu jadi air nnti redalah selsema tu hee..
suri suri 26 May 2012 at 13:10
mana2 mmg ada kacak.klu sakit pun org ttp akan mengaku aku kacak hee...klu tak ckp kacak susuh plk hbis sapa kagi yg nak mengaku diri kacak.nak tgu kata azimat org kata kita kacak pun makan masa dan tgok kdaan gak heeee

take care ;)
jebengotai jebengotai 26 May 2012 at 13:20
lelaki kacak mmg kene mengaji...utk pnduan hidup dunia akhirat..
Denaihati Denaihati 26 May 2012 at 22:18
kalau lelaki kacak hari2 mengaji memang bertambah kacaklah
tehr tehr 26 May 2012 at 22:36
memang perlu kacak semua segi
semua orang suka
aReLaN aReLaN 27 May 2012 at 00:00
hohoho...ramai betul terlibat ngan projek lelaki kacak ni.kacak dalam,kacak luar,kacak dengar sini. :P
titan titan 27 May 2012 at 00:11
kalau nak join contest, just tambah letak sponsor pertandingan dalam artikel. hoho..
Izzuddin Fauzi Izzuddin Fauzi 27 May 2012 at 08:09
Amboiii... Lelaki kacak dah dieeeee~~
LangkawiHomestay.net LangkawiHomestay.net 27 May 2012 at 12:11
salesmen kacak perlu mengawal situasi.. :)
akubiomed akubiomed 27 May 2012 at 14:42
Salesman suka tabur janji jadi kadang-kadang menyusahkan apabila pelanggan tuntut apa yang dijanjikan.
pipoq pipoq 27 May 2012 at 14:53
nak mengkacakkan diri jugak di saat akhir ye ? hehehe..
akhiyy akhiyy 27 May 2012 at 22:19
wahh..sini pun ada lelaki kacak..hehehe
onlajer onlajer 28 May 2012 at 07:59
isteri,ibu dgn anak je yang cakap kacak he
onlajer onlajer 28 May 2012 at 08:02
boleh ke? sebenar nya aku suka2 je
onlajer onlajer 28 May 2012 at 08:04
itu yg kita semua tak suka
onlajer onlajer 28 May 2012 at 08:04
cerita lelaki kacak ini dah nak habis ya?
Myra Jay Myra Jay 28 May 2012 at 08:32
Semua salesman kacak pe... :)
onlajer onlajer 28 May 2012 at 09:55
startegi syarikat mesti guna salesman Lelaki Kacak
CIK TOM CIK TOM 28 May 2012 at 22:58
letak la sponsor..nanti blh dpt backlink dr titan..hoho...

ciktom pun join suka2 sb tau tipis pluang main seo..ramai otai2..hehe
CIK TOM CIK TOM 28 May 2012 at 22:59
kl blh elak mmg elak jupe salesman kacak..takut terbeli sbb dia kacak..hehe
onlajer onlajer 29 May 2012 at 12:26
ok menurut perintah!hehe
chii chii 1 June 2012 at 01:06
ehehe...slalunya..kalau salesman kacak...senang dpt sale :p
onlajer onlajer 1 June 2012 at 08:19
betul lelaki kacak buat sale untuk permpuan cantik