Salesman Lelaki kacak

on Saturday, 26 May 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera,Selamat kerja setengah hari pada rakan - rakan yang memang kerja setengah hari,haha.Sejak aku dah pandai 'berblogwalking' mesti ada terjumpa entry Lelaki Kacak pada entry rakan-rakan bloger.Aku endah tak endah sahaja,sikit-sikit beri la komen yang mencarut... Ops! asal boleh sebut.Sehari selepas semalam pun  Denaihati buat entry tentang Lelaki Kacak ,Lelaman yang popular pun menyahut cabaran The Titan.Apa lagi aku yang kerdil ini pun nak juga tumpang selori SEO ini. Aku rasa teringin juga buat cerita untuk Salesman Lelaki Kacak.

       Lelaki kacak yang menjadi salesman begitu mudah untuk mengatur temujanji dikalangan staf-staf purchaser yang kebanyakanya diwakili oleh kaum yang boleh berlaki. Makanya Salesmen Lelaki Kacak harus pandai menabur janji dan budi.Tolong ya jangan sesekali mungkir janji.

Susun kata Salesman Lelaki Kacak harus punya budi perkerti walaupun kekadang berbicara dengan orang yang suka memaki-maki. Hati-hati lah kamu wahai Salesmen Lelaki Kacak jika tak bertutur seperti orang menyanyi bak dato Siti lebih kurang Mawi takut ada purchaser yang makan hati,sampai mati dia tak akan telepon lagi.

Salesmen Lelaki Kacak tolong jaga sikit harga yang hendak diberi, Jangat ingat baru ini hari aku beli/cari .Hanya kasi peluang untuk kau miliki.Jangan sampai satu hari nanti aku cakap Salesmen Lelaki Kacak ini bagai si pencuri yang tak tahu untung telah diberi.

Dan last sekali Salemens Lelaki Kacak selalu-selalulah Mengaji supaya punya pedoman dan pendinding diri.takut-takut ada yang ber iri hati.


Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja olehContengconteng.comAbangensemCikgu DahliaFarish IshakPuanBee.com,w.habibu rahmanAzri JohanDirmansyah1Malaysianews.net LadfeAmir.comSEO AppsBluedianthus.comHafizmohd.comUmarFaruq.com1Artikel.comBlog Bukit BesiRadhio.comBlog Perniagaan InternetHadi HanafeeJomtonton.netMuaz Lelaki KacakOhcikgu.comBloggerWanita.comCyza SectorLelakiAcai.comSabreehussin dot comAbrablog.com dan AhmadFaizal.com.

Ranking: 5

33 comments :

  1. hai selsema ker hee..tak per minum air byk2.minum air oren .bt limau sambal tu jadi air nnti redalah selsema tu hee..

    ReplyDelete
  2. mana2 mmg ada kacak.klu sakit pun org ttp akan mengaku aku kacak hee...klu tak ckp kacak susuh plk hbis sapa kagi yg nak mengaku diri kacak.nak tgu kata azimat org kata kita kacak pun makan masa dan tgok kdaan gak heeee

    take care ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. isteri,ibu dgn anak je yang cakap kacak he

      Delete
  3. lelaki kacak mmg kene mengaji...utk pnduan hidup dunia akhirat..

    ReplyDelete
  4. kalau lelaki kacak hari2 mengaji memang bertambah kacaklah

    ReplyDelete
  5. memang perlu kacak semua segi
    semua orang suka

    ReplyDelete
  6. hohoho...ramai betul terlibat ngan projek lelaki kacak ni.kacak dalam,kacak luar,kacak dengar sini. :P

    ReplyDelete
  7. kalau nak join contest, just tambah letak sponsor pertandingan dalam artikel. hoho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh ke? sebenar nya aku suka2 je

      Delete
    2. letak la sponsor..nanti blh dpt backlink dr titan..hoho...

      ciktom pun join suka2 sb tau tipis pluang main seo..ramai otai2..hehe

      Delete
    3. ok menurut perintah!hehe

      Delete
  8. Amboiii... Lelaki kacak dah dieeeee~~

    ReplyDelete
  9. salesmen kacak perlu mengawal situasi.. :)

    ReplyDelete
  10. Salesman suka tabur janji jadi kadang-kadang menyusahkan apabila pelanggan tuntut apa yang dijanjikan.

    ReplyDelete
  11. nak mengkacakkan diri jugak di saat akhir ye ? hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita lelaki kacak ini dah nak habis ya?

      Delete
  12. wahh..sini pun ada lelaki kacak..hehehe

    ReplyDelete
  13. Semua salesman kacak pe... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. startegi syarikat mesti guna salesman Lelaki Kacak

      Delete
  14. kl blh elak mmg elak jupe salesman kacak..takut terbeli sbb dia kacak..hehe

    ReplyDelete
  15. ehehe...slalunya..kalau salesman kacak...senang dpt sale :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lelaki kacak buat sale untuk permpuan cantik

      Delete

 
© onlajer.net All Rights Reserved
OnLajer