LELAKI KACAK 007

Entry nak pergi Bercuti he,he,he

Sir Sean Connery
(1962–1971 & 1983)

David Niven
(1967)
George Lazenby
(1969)

Sir Roger Moore
(1973-1985)
Timothy Dalton
(1986 - 1993)
Pierce Brosnan
(1995 - 2002)
Daniel Craig
 (2006–present)

heh heh heh
Pilih - Pilih Lelaki Kacak 007
yang berkenan dihati

{ 33 comments.. read them below or add one }

jebengotai jebengotai 1 June 2012 at 19:16
daniel craig tu mmg beza la dri bond2 sblumnya..huhu
beckhrooy beckhrooy 2 June 2012 at 00:45
pierce brosnan plg kacak rasanya
chii chii 3 June 2012 at 01:07
chii pilih pierce brosnan :D
Udinz.com Udinz.com 3 June 2012 at 16:49
semua tak kacak...tua2 belaka..
suri suri 4 June 2012 at 15:02
suri suka Pierce Brosnan hee,,kacak gitu
suri suri 4 June 2012 at 15:05
palakon lama mmg hebat di layar masing2 007 mmg crita antara yg terbaik d pasaran di dulu..
onlajer onlajer 4 June 2012 at 15:39
Aku suka slang Sean connery, tapi daniel craig aku suka pasal dia lebih brutal dari yang lain.
Iza Teratak Usang Iza Teratak Usang 4 June 2012 at 19:03
Assalam..
Not my taste...kah..kah..kah..
hazman aka species1980 hazman aka species1980 5 June 2012 at 09:14
Sean Connery dan Roger Moore... lepas nie letak pulak lelaki kacak melayu yea...
onlajer onlajer 5 June 2012 at 10:16
memang tak boleh nak rasa
onlajer onlajer 5 June 2012 at 10:16
Lelaki Kacak Melayu rasa nak tarok gambar sendiri saja hehe
onlajer onlajer 5 June 2012 at 10:17
takde dulu takde sekarang
cik lala cik lala 5 June 2012 at 10:38
letak jelh gmbr ko,dr xde kan..
melayu gak yg kacak...huhuuhu
onlajer onlajer 5 June 2012 at 12:10
suka time pemulaan cerita
akubiomed akubiomed 5 June 2012 at 22:07
Watak James Bond bukan setakat macho tetapi juga penakluk wanita cantik. :-)
Master Zuheir Master Zuheir 5 June 2012 at 23:23
james bond yg baru2 ni xbest.yg dulu2 best la
titan titan 6 June 2012 at 01:02
takde pun gambar aku..
onlajer onlajer 6 June 2012 at 08:02
gambar kau pun aku tak pernah tengok lagi
onlajer onlajer 6 June 2012 at 08:02
mula-mula aku tengok pun tak best tapi dah ulang 2 - 3 kali kat tv ,ok jugak
onlajer onlajer 6 June 2012 at 08:03
akubiomed nak jadi penakluk wanita juga ke hehe
onlajer onlajer 6 June 2012 at 08:04
rambut dia je lain kaler
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 6 June 2012 at 09:45
paling mint pierce brosnan @ remington steele
Izzuddin Fauzi Izzuddin Fauzi 6 June 2012 at 12:39
Serius kacak tuuu~! Heheheh :)
Yas y Yas y 6 June 2012 at 18:43
Watak pilem antara yg aku suka gak nih...
onlajer onlajer 6 June 2012 at 18:52
Lelaki Kacak yang serius hehe
onlajer onlajer 6 June 2012 at 18:54
aku pun suka jika takde cerita
onlajer onlajer 6 June 2012 at 20:01
Lelaki Kacak hidung belang