LELAKI KACAK 007

on Friday, 1 June 2012

Entry nak pergi Bercuti he,he,he

Sir Sean Connery
(1962–1971 & 1983)

David Niven
(1967)
George Lazenby
(1969)

Sir Roger Moore
(1973-1985)
Timothy Dalton
(1986 - 1993)
Pierce Brosnan
(1995 - 2002)
Daniel Craig
 (2006–present)

heh heh heh
Pilih - Pilih Lelaki Kacak 007
yang berkenan dihati
Ranking: 5

33 comments :

  1. daniel craig tu mmg beza la dri bond2 sblumnya..huhu

    ReplyDelete
  2. pierce brosnan plg kacak rasanya

    ReplyDelete
  3. chii pilih pierce brosnan :D

    ReplyDelete
  4. semua tak kacak...tua2 belaka..

    ReplyDelete
  5. suri suka Pierce Brosnan hee,,kacak gitu

    ReplyDelete
  6. palakon lama mmg hebat di layar masing2 007 mmg crita antara yg terbaik d pasaran di dulu..

    ReplyDelete
  7. Aku suka slang Sean connery, tapi daniel craig aku suka pasal dia lebih brutal dari yang lain.

    ReplyDelete
  8. Assalam..
    Not my taste...kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  9. Sean Connery dan Roger Moore... lepas nie letak pulak lelaki kacak melayu yea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelaki Kacak Melayu rasa nak tarok gambar sendiri saja hehe

      Delete
    2. letak jelh gmbr ko,dr xde kan..
      melayu gak yg kacak...huhuuhu

      Delete
  10. Watak James Bond bukan setakat macho tetapi juga penakluk wanita cantik. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akubiomed nak jadi penakluk wanita juga ke hehe

      Delete
  11. james bond yg baru2 ni xbest.yg dulu2 best la

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula-mula aku tengok pun tak best tapi dah ulang 2 - 3 kali kat tv ,ok jugak

      Delete
  12. Replies
    1. gambar kau pun aku tak pernah tengok lagi

      Delete
  13. paling mint pierce brosnan @ remington steele

    ReplyDelete
  14. Serius kacak tuuu~! Heheheh :)

    ReplyDelete
  15. Watak pilem antara yg aku suka gak nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun suka jika takde cerita

      Delete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer