Segmen Tambah Follower Dan Rakan Blogger

on Tuesday, 12 June 2012


Jalan - jalan pergi ke blog Mama Maszull terjumpa lah pulak entry ini. Satu segmen mudah buat mereka yang ingin menambah follower dan rakan blogger di dunia blogger Malaysia ini. Tidak kira blogger dah lama, mahupun baru, dialukan untuk join sambil dapat berkenalan dan saling bertukar followers serta trafik. Jadi tanpa malu dan segan aku pun menawarkan diri untuk turut serta dalam segmen ini.

Jadi untuk rakan - rakan yang ingin bersama menyertai segmen En.Hasrul Hassan
 sila -silalah 

Nama Blog : Onlajer
Link Blog: http://onlajer.blogspot.com/
Mula berblog : July 2011
Kenapa berblog : suka - suka untuk mengisi masa
Idola : Tidak pasti lagi
Ranking: 5

18 comments :

  1. salam perkenalan utk rakan2 baru..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumusalam warahmatullah hiwabarakatu wamau firautul waridwan (maaf jika saya salah mengejanya)

      Delete
  2. As-salam. terima kasih kerana kelapangan anda untuk join segmen HH.

    ReplyDelete
  3. meramaikan rakan2 blogger.. :)

    ReplyDelete
  4. skrg dah x pasang widget tu... satunye sbb bermasalah, satu lg sbb dah xkisah...

    apa2pun, baguslah segmen ni dpt tmbh kenalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bagus lelaki kacak kena banyak kenalan supaya sale boleh jalan
      http://onlajer.blogspot.com/2012/05/salesman-lelaki kacak.html

      Delete
  5. hai... sya dari segmen yang sama... jalan jalan kat sini ye... nti jenguk2 la blog sya... sya da follow

    http://azmengs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hi..chii nak kenal la ngan blogger ni..ehehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengan hasrulhasan ke dengan onlajer ini

      Delete
  7. semalam ada termasuk blog yg join segmen nih
    inysaAllah akan join.. apa salahnya beri supportkan

    ReplyDelete
  8. Dah terlepas...hari ni baru sempat buat blogwalking..ruginya tak dapat nak join...adusss...

    ReplyDelete
  9. :) tak ada kesempatan juga nak join... tambah lebih banyak kenalan ya :)

    ReplyDelete
  10. Salam perkenalan..:)
    Done follow...
    Sudi2lah datang singgah & jenguk blog ummi ye..:)

    http://nukilanummiabi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cik lynn dari segmen yg sama :)

    jom jalan2 blog cik lynn plak...

    lynnlinda.blogspot.com

    ReplyDelete

 
© onlajer.net All Rights Reserved
OnLajer