Segmen Tambah Follower Dan Rakan Blogger


Jalan - jalan pergi ke blog Mama Maszull terjumpa lah pulak entry ini. Satu segmen mudah buat mereka yang ingin menambah follower dan rakan blogger di dunia blogger Malaysia ini. Tidak kira blogger dah lama, mahupun baru, dialukan untuk join sambil dapat berkenalan dan saling bertukar followers serta trafik. Jadi tanpa malu dan segan aku pun menawarkan diri untuk turut serta dalam segmen ini.

Jadi untuk rakan - rakan yang ingin bersama menyertai segmen En.Hasrul Hassan
 sila -silalah 

Nama Blog : Onlajer
Link Blog: http://onlajer.blogspot.com/
Mula berblog : July 2011
Kenapa berblog : suka - suka untuk mengisi masa
Idola : Tidak pasti lagi

{ 18 comments.. read them below or add one }

LangkawiHomestay.net LangkawiHomestay.net 12 June 2012 at 20:12
salam perkenalan utk rakan2 baru..hehe
hasrul hassan hasrul hassan 12 June 2012 at 23:08
As-salam. terima kasih kerana kelapangan anda untuk join segmen HH.
jebengotai jebengotai 13 June 2012 at 00:09
meramaikan rakan2 blogger.. :)
Ummi Hanie Ummi Hanie 13 June 2012 at 00:43
skrg dah x pasang widget tu... satunye sbb bermasalah, satu lg sbb dah xkisah...

apa2pun, baguslah segmen ni dpt tmbh kenalan...
amengs88 amengs88 13 June 2012 at 00:50
hai... sya dari segmen yang sama... jalan jalan kat sini ye... nti jenguk2 la blog sya... sya da follow

http://azmengs.blogspot.com/
chii chii 13 June 2012 at 10:32
hi..chii nak kenal la ngan blogger ni..ehehe :p
onlajer onlajer 13 June 2012 at 14:02
dengan hasrulhasan ke dengan onlajer ini
onlajer onlajer 13 June 2012 at 14:16
walaikumusalam warahmatullah hiwabarakatu wamau firautul waridwan (maaf jika saya salah mengejanya)
onlajer onlajer 13 June 2012 at 14:19
memang bagus lelaki kacak kena banyak kenalan supaya sale boleh jalan
http://onlajer.blogspot.com/2012/05/salesman-lelaki kacak.html
Nur Misnan Nur Misnan 13 June 2012 at 14:43
semalam ada termasuk blog yg join segmen nih
inysaAllah akan join.. apa salahnya beri supportkan
Hafizul Hafizul 13 June 2012 at 23:47
Dah terlepas...hari ni baru sempat buat blogwalking..ruginya tak dapat nak join...adusss...
Izzuddin Fauzi Izzuddin Fauzi 14 June 2012 at 06:55
:) tak ada kesempatan juga nak join... tambah lebih banyak kenalan ya :)
UmmiAbi UmmiAbi 15 June 2012 at 16:12
Salam perkenalan..:)
Done follow...
Sudi2lah datang singgah & jenguk blog ummi ye..:)

http://nukilanummiabi.blogspot.com/
::CIK LYNN:: ::CIK LYNN:: 16 June 2012 at 09:32
cik lynn dari segmen yg sama :)

jom jalan2 blog cik lynn plak...

lynnlinda.blogspot.com