Wordless Wednesday : Si Tong Geng


onlajer :-
Sempena Euro 2012 harap - harap pasukan yang ada Rock Band ini akan menjadi Juara wira

{ 39 comments.. read them below or add one }

Encik Anif Encik Anif 20 June 2012 at 08:48
Wahaha penyokong Germany rupa-rupanya ni! :D
Kakzakie Kakzakie 20 June 2012 at 08:52
Kakak tak mengikuti langsung EURO cup.
suri suri 20 June 2012 at 15:37
klu letak unta blh tak lain di yg lain?
suri suri 20 June 2012 at 15:44
harap bukan alient heeeee
Iza Teratak Usang Iza Teratak Usang 20 June 2012 at 17:27
Assalam...
Walaupun tak minat bola langsung, tetap sokong Spanyol (untuk contest je le)..hehe..
onlajer onlajer 20 June 2012 at 17:36
ane belum jumpa unta lagi la
onlajer onlajer 20 June 2012 at 17:37
ok la tu kira sokong juga
Nur Misnan Nur Misnan 20 June 2012 at 17:48
hoho.. seriously? bela ker? Jangan sampai
so tong geng menonggeng ke buntut si Lanjer.. har3..
baguznet baguznet 20 June 2012 at 17:58
Pelihara ke nie? Kalau pelihara, nak tau jugak:
1. susah ke nak jaga
2. bagi makan apa
3. waktu aktif dia bila
Fakhruddin Fakhruddin 20 June 2012 at 18:25
apekebende tu?
nak jadi bomoh ke?
onlajer onlajer 20 June 2012 at 18:44
senang ja satu hari seekor cengkerik, belum perasan lagi baru dua minggu
CIK TOM CIK TOM 20 June 2012 at 19:10
br nak tanya pe?tgk komen ats jengking..em tuan blog bela ke??
Mak Lagenda Mak Lagenda 20 June 2012 at 21:11
Bela kala jengkeng ke apa nih??
tehr tehr 20 June 2012 at 21:21
nampak macam besar juga tu
bahaya makhluk tong geng ni
Denaihati Denaihati 20 June 2012 at 21:24
ada juga orang bela kala jengking kat rumah, m'sia...heee
sekor je ke, kesian kat dia takde pasangan.
hatiputera hatiputera 20 June 2012 at 21:28
bela ke si jengking tuh,,,
Manan Qayyim Manan Qayyim 21 June 2012 at 10:20
besarnye kala jengking tu...
Azydy Azydy 21 June 2012 at 22:43
sotong dah tukau kala jenking hebat nih..
akubiomed akubiomed 21 June 2012 at 23:54
Hui garangnya didalam mode menyerang. :-)
Hafizul Hafizul 22 June 2012 at 00:58
Wahhh ada haiwan peliharaan yang ganas ekk.haha
onlajer onlajer 22 June 2012 at 11:54
Bisa dia dah dibuang oleh tauke cina
onlajer onlajer 22 June 2012 at 11:55
ramai sangat yang usha dia
suri suri 22 June 2012 at 12:10
blh menang ker hee..mri kita tgok smpi final nnti ;)
suri suri 22 June 2012 at 12:11
rela bela ayam or kucing hee..
chii chii 24 June 2012 at 22:32
Skali tgk da mcm kena panggang je. Hehe.

Go jerman go :p
akhiyy akhiyy 18 July 2012 at 15:15
wahh..si tong geng..hahaha