Wordless Wednesday : Si Tong Geng

on Wednesday, 20 June 2012


onlajer :-
Sempena Euro 2012 harap - harap pasukan yang ada Rock Band ini akan menjadi Juara wira

Ranking: 5

39 comments :

  1. Wahaha penyokong Germany rupa-rupanya ni! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu pasukan la kita.. :)

      Delete
    2. blh menang ker hee..mri kita tgok smpi final nnti ;)

      Delete
  2. Kakak tak mengikuti langsung EURO cup.

    ReplyDelete
  3. klu letak unta blh tak lain di yg lain?

    ReplyDelete
  4. harap bukan alient heeeee

    ReplyDelete
  5. Assalam...
    Walaupun tak minat bola langsung, tetap sokong Spanyol (untuk contest je le)..hehe..

    ReplyDelete
  6. hoho.. seriously? bela ker? Jangan sampai
    so tong geng menonggeng ke buntut si Lanjer.. har3..

    ReplyDelete
  7. Pelihara ke nie? Kalau pelihara, nak tau jugak:
    1. susah ke nak jaga
    2. bagi makan apa
    3. waktu aktif dia bila

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang ja satu hari seekor cengkerik, belum perasan lagi baru dua minggu

      Delete
  8. apekebende tu?
    nak jadi bomoh ke?

    ReplyDelete
  9. br nak tanya pe?tgk komen ats jengking..em tuan blog bela ke??

    ReplyDelete
  10. Bela kala jengkeng ke apa nih??

    ReplyDelete
  11. nampak macam besar juga tu
    bahaya makhluk tong geng ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bisa dia dah dibuang oleh tauke cina

      Delete
  12. ada juga orang bela kala jengking kat rumah, m'sia...heee
    sekor je ke, kesian kat dia takde pasangan.

    ReplyDelete
  13. sotong dah tukau kala jenking hebat nih..

    ReplyDelete
  14. Hui garangnya didalam mode menyerang. :-)

    ReplyDelete
  15. Wahhh ada haiwan peliharaan yang ganas ekk.haha

    ReplyDelete
  16. rela bela ayam or kucing hee..

    ReplyDelete
  17. Skali tgk da mcm kena panggang je. Hehe.

    Go jerman go :p

    ReplyDelete
  18. wahh..si tong geng..hahaha

    ReplyDelete

 
© onlajer.net All Rights Reserved
OnLajer