Wordless Wednesday : Parit Lajer


Ada air, udara dan tanah, gambut yang subur dengan nanas



{ 34 comments.. read them below or add one }

Rai Rai 13 June 2012 at 09:50
parit raja? parit lajer kat mana?
chii chii 13 June 2012 at 10:31
parit raja penah g la..parit lajer..? hurmm..kat ne eh
onlajer onlajer 13 June 2012 at 13:16
30km arah selatan dari parit raja
onlajer onlajer 13 June 2012 at 13:16
kesebelah kampung zaidi zainal dj sinar hehe
onlajer onlajer 13 June 2012 at 13:17
dua - dua ada di batu pahat
Encik Anif Encik Anif 13 June 2012 at 14:25
:D Ada kebun nanas, orang kaya ni!
Shahrul Anuar Shahrul Anuar 13 June 2012 at 15:20
gambar tip top la...mesti pro ni
Iza Teratak Usang Iza Teratak Usang 13 June 2012 at 16:51
Assalam...
Sejauh mata memandang ladangnya tu...
syazwan tahir syazwan tahir 13 June 2012 at 18:51
dtg singgah dan follow dri segmen :)

enciksyazwanpunyablok.blogspot.com
Cikgu Hairul Cikgu Hairul 13 June 2012 at 19:01
Parit Lajer memang takpenah dengar. Parit Raja tu kampungku
onlajer onlajer 13 June 2012 at 19:05
Parit Lajer aka seri merlong rengit ,akan datang boleh kena ngsop dekat pekan parit raja ya cikgu
Beckhrooy Beckhrooy 13 June 2012 at 21:05
kalau zaman kecil2, suka tangkap ikan dalam parit macam ni he2
jebengotai jebengotai 13 June 2012 at 21:08
ngesop gear box ade x?..hehe
Hafizul Hafizul 13 June 2012 at 23:40
Wahhh sedap makan buah nanas nii...nyum2...
SukaShare SukaShare 14 June 2012 at 02:38
Tak nampak mana penghujungnya tu....
onlajer onlajer 14 June 2012 at 09:57
ada,pastu kalau nak beli kerepek kena tanya cikgu hairul
onlajer onlajer 14 June 2012 at 09:59
banyak jenis la kalau moris makan banyak boleh jadi lidas
onlajer onlajer 14 June 2012 at 10:00
inilah namanya lautan berduri
onlajer onlajer 14 June 2012 at 10:01
parit lajer tu nama kg aku dulu,
suri suri 14 June 2012 at 12:24
sahabat saya duduk kg parit ker? ate asal org sana ya?
suri suri 14 June 2012 at 12:25
ini ha klo buat lakonan blolly best gak menari sakan
onlajer onlajer 18 June 2012 at 18:52
ya kawasan saya banyak nama depan nya ada parit