Wordless Wednesday : Parit Lajer

on Wednesday, 13 June 2012


Ada air, udara dan tanah, gambut yang subur dengan nanas



Ranking: 5

34 comments :

  1. parit raja? parit lajer kat mana?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. kesebelah kampung zaidi zainal dj sinar hehe

      Delete
  3. parit raja penah g la..parit lajer..? hurmm..kat ne eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 30km arah selatan dari parit raja

      Delete
  4. :D Ada kebun nanas, orang kaya ni!

    ReplyDelete
  5. gambar tip top la...mesti pro ni

    ReplyDelete
  6. Assalam...
    Sejauh mata memandang ladangnya tu...

    ReplyDelete
  7. dtg singgah dan follow dri segmen :)

    enciksyazwanpunyablok.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Parit Lajer memang takpenah dengar. Parit Raja tu kampungku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parit Lajer aka seri merlong rengit ,akan datang boleh kena ngsop dekat pekan parit raja ya cikgu

      Delete
    2. ngesop gear box ade x?..hehe

      Delete
    3. ada,pastu kalau nak beli kerepek kena tanya cikgu hairul

      Delete
  9. kalau zaman kecil2, suka tangkap ikan dalam parit macam ni he2

    ReplyDelete
  10. Wahhh sedap makan buah nanas nii...nyum2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak jenis la kalau moris makan banyak boleh jadi lidas

      Delete
  11. Tak nampak mana penghujungnya tu....

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. parit lajer tu nama kg aku dulu,

      Delete
  13. sahabat saya duduk kg parit ker? ate asal org sana ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kawasan saya banyak nama depan nya ada parit

      Delete
  14. ini ha klo buat lakonan blolly best gak menari sakan

    ReplyDelete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer