Bergaduh di TV jordan

on Monday, 9 July 2012




        Ahli politik yang menuduh antara satu sama lain seorang penyangak seorang ejen yahudi (mosad israel). Orang islam tuh boleh berbalah sama sendiri angkara politik kalau bukan islam gua tak pelik. Orang yahudi + nasrani ketawa sampai tak dapat tutup gigi tengok benda ini.

 Onlajer: Tadi malam gua pergi dengar kuliah tentang bab sembahyang (kitab minyatul musoli) guru aku cakap kalau orang itu sudah taksub atau merasa sedap melakukan ibadah solah pasti meraka tak takut dengan kubur, jadi aku andaikan mungkin dia orang ni memang sudah merasai nikmat ini sehingga tidak takut untuk mengeluarkan senjata atau untuk mengadai nyawa sendiri.
Ranking: 5

32 comments :

  1. terkejut gak tgk dlm berita semlm..aduhaii..mcm budak2 kecik la plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. semalam aku tengok kat tv mana ya?

      Delete
  2. baik demokrasi atau tak
    masih tercemar dgn ketidakberadaban pergeseran ideologi

    ReplyDelete
  3. macam2 lah ... politician ni no komenlah!

    ReplyDelete
  4. bab baling kasut memula tu yang aku rasa cam bebudak punya gaduh tu..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik bukan kasut king hehe

      Delete
    2. kalo safety boot mau benjol jugak bro..hehe

      Delete
    3. mana tak benjol dog pun boleh jalan hehe

      Delete
  5. Nasib baik tak ada yang mati kena tembak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengar laporan tak sahih pistol mainan tu haha

      Delete
  6. Masing2 pendapat lain2 + nak menang.. itu yg gaduh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. manusia memang selalunya berlainan pendapatan hehe

      Delete
  7. tu malas nak amik port hee..lalu depan mata jer kalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. port tak kena tu,patutnya dalam gelangang gusti

      Delete
  8. sy x ambik pot sgt pasal politik ni sbb mcm ni lah. .hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. segelintir sahaja yg macam ini

      Delete
  9. belajar tinggi2 jadi ahli politik, perjuangkan la orang awam. ni dok sebok gaduh2 sesama sendiri. cit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangunan sekolahnya je yang tinggi

      Delete
  10. Manusia akhir zaman
    Dunia diutamakan...

    Buat Jus Pegaga

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka merakaini berbalah sesama sendiri macam si Eyriqazz vs Denaihati hehe

      Delete
  11. pergh..sampai keluarkan pistol tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik bukan pistol air hehe

      Delete
  12. dahsyat..orang yahudi ketawa je tengok kita..
    kita? apa lah nak jadi..

    ReplyDelete
  13. kental sungguh depa ni...dalam tv pun siap acu pistol tu..

    ReplyDelete
  14. xtgk plk sbb tidur awal letih kerja..
    pastu bgn plk study...hee

    ReplyDelete
  15. Mak ada jugak tgk sedutan berita tu..tp x pasti la plak kes apa yg buatkan derang bergadug begitu. Itu kes pokoknya ya...

    Hmmmm..macam2 lah org nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. kes seorang cakap dia penyangak dan dia tali barut

      Delete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer