Bergaduh di TV jordan




        Ahli politik yang menuduh antara satu sama lain seorang penyangak seorang ejen yahudi (mosad israel). Orang islam tuh boleh berbalah sama sendiri angkara politik kalau bukan islam gua tak pelik. Orang yahudi + nasrani ketawa sampai tak dapat tutup gigi tengok benda ini.

 Onlajer: Tadi malam gua pergi dengar kuliah tentang bab sembahyang (kitab minyatul musoli) guru aku cakap kalau orang itu sudah taksub atau merasa sedap melakukan ibadah solah pasti meraka tak takut dengan kubur, jadi aku andaikan mungkin dia orang ni memang sudah merasai nikmat ini sehingga tidak takut untuk mengeluarkan senjata atau untuk mengadai nyawa sendiri.
Bergaduh di TV jordan

{ 32 comments.. read them below or add one }

chii chii 9 July 2012 at 11:11
terkejut gak tgk dlm berita semlm..aduhaii..mcm budak2 kecik la plak
Taufik Taufik 9 July 2012 at 12:02
baik demokrasi atau tak
masih tercemar dgn ketidakberadaban pergeseran ideologi
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 9 July 2012 at 12:15
macam2 lah ... politician ni no komenlah!
pipoq pipoq 9 July 2012 at 12:24
bab baling kasut memula tu yang aku rasa cam bebudak punya gaduh tu..hehehe..
Encik Anif Encik Anif 9 July 2012 at 12:30
Nasib baik tak ada yang mati kena tembak!
Nur Misnan Nur Misnan 9 July 2012 at 12:39
Masing2 pendapat lain2 + nak menang.. itu yg gaduh..
cahaya cahaya 9 July 2012 at 12:52
tu malas nak amik port hee..lalu depan mata jer kalu
widiea azira widiea azira 9 July 2012 at 15:31
sy x ambik pot sgt pasal politik ni sbb mcm ni lah. .hehe
wani sc wani sc 9 July 2012 at 17:44
belajar tinggi2 jadi ahli politik, perjuangkan la orang awam. ni dok sebok gaduh2 sesama sendiri. cit!
onlajer onlajer 9 July 2012 at 17:58
semalam aku tengok kat tv mana ya?
onlajer onlajer 9 July 2012 at 17:59
kurang ada punya orang tua
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:00
no komen ayat artis tu hehe
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:00
nasib baik bukan kasut king hehe
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:01
Dengar laporan tak sahih pistol mainan tu haha
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:01
manusia memang selalunya berlainan pendapatan hehe
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:03
port tak kena tu,patutnya dalam gelangang gusti
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:03
segelintir sahaja yg macam ini
onlajer onlajer 9 July 2012 at 18:04
bangunan sekolahnya je yang tinggi
baguznet baguznet 9 July 2012 at 18:10
Manusia akhir zaman
Dunia diutamakan...

Buat Jus Pegaga
Boni JLL3 Boni JLL3 9 July 2012 at 22:39
pergh..sampai keluarkan pistol tu
jebengotai jebengotai 9 July 2012 at 23:25
kalo safety boot mau benjol jugak bro..hehe
Fakhruddin Fakhruddin 10 July 2012 at 03:53
dahsyat..orang yahudi ketawa je tengok kita..
kita? apa lah nak jadi..
daddydee daddydee 10 July 2012 at 16:31
kental sungguh depa ni...dalam tv pun siap acu pistol tu..
CIK TOM CIK TOM 10 July 2012 at 18:43
xtgk plk sbb tidur awal letih kerja..
pastu bgn plk study...hee
onlajer onlajer 10 July 2012 at 23:24
mana tak benjol dog pun boleh jalan hehe
onlajer onlajer 10 July 2012 at 23:25
nasib baik bukan pistol air hehe
onlajer onlajer 11 July 2012 at 08:18
suka merakaini berbalah sesama sendiri macam si Eyriqazz vs Denaihati hehe
Mak Lagenda Mak Lagenda 11 July 2012 at 10:27
Mak ada jugak tgk sedutan berita tu..tp x pasti la plak kes apa yg buatkan derang bergadug begitu. Itu kes pokoknya ya...

Hmmmm..macam2 lah org nih
onlajer onlajer 13 July 2012 at 15:24
kes seorang cakap dia penyangak dan dia tali barut