Wordless Wednesday : I like


Source : My,Khilafah

{ 24 comments.. read them below or add one }

Encik Anif Encik Anif 4 July 2012 at 08:49
Sistem ciptaan manusia tentunya tidak dapat menyelesaikan semua perkara..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 4 July 2012 at 10:17
tntng ini, sya gt no komen lah!
amengs88 amengs88 4 July 2012 at 11:07
tak leh nak bukak la bro link tadi
baguznet baguznet 4 July 2012 at 12:06
Kena ikut sistem Islam, itu yg terbaik...

Cuba teka...
ProfHariz ProfHariz 4 July 2012 at 13:17
Amende ni? Tak faham. Hahaha
Cikgu Hairul Cikgu Hairul 4 July 2012 at 15:27
itulah sistem yang diagung-agungkan oleh demokrasi. sapa kerja lebih, dapat lebih, sapa tak kerja tak dapat apa-apa dan wajib kena tindas.
Boni JLL3 Boni JLL3 4 July 2012 at 16:50
apa2 pun, gambar ni memang cantik! ehehe
Remy hazza Remy hazza 4 July 2012 at 18:37
terjadi dimana mana..... tanpa kita sedari..... nice pic!
azydy azydy 4 July 2012 at 18:46
demo..demo..hidup demo untuk menegakkan keadilan..
jebengotai jebengotai 4 July 2012 at 22:42
idea manusia mmg lemah..mmg x setanding yg maha kuasa..
Jajas Jajas 4 July 2012 at 23:11
demoloni...hehe

pasal pengomen tu...

ni link : http://www.bloggersentral.com/2009/06/creating-top-commentator-widget-in.html

ikot je arahan dia bg...ok
tehr tehr 5 July 2012 at 02:15
ada perkara yang tak dapat difikir oleh akal manusia
Nur Misnan Nur Misnan 5 July 2012 at 06:10
Demo kapitalis.. Susah untuk menyenang hati semua manusia..
Hafizul Hafizul 5 July 2012 at 12:08
Emm mogok apa pulak ni..kat mana ni??haha
suri suri 5 July 2012 at 12:41
mogok yg tak tentu arah kemanahala tuju jika tiada jln penyelesaian..
yastro yastro 6 July 2012 at 16:13
Wahhh....ada piket lak...kat mana ni bro???
onlajer onlajer 6 July 2012 at 17:57
serius bro aku tak tahu, aku ambil dari fb khilafah
onlajer onlajer 6 July 2012 at 17:57
ini bukan mogok lapar tapi demo
chii chii 6 July 2012 at 20:20
fuh..nasib baik xde kat sini kan
akubiomed akubiomed 7 July 2012 at 23:07
Apa pun sistem barat tidak pernah berjaya.