Wordless Wednesday : I like

on Wednesday, 4 July 2012


Source : My,Khilafah

Ranking: 5

24 comments :

  1. Sistem ciptaan manusia tentunya tidak dapat menyelesaikan semua perkara..

    ReplyDelete
  2. tntng ini, sya gt no komen lah!

    ReplyDelete
  3. tak leh nak bukak la bro link tadi

    ReplyDelete
  4. Kena ikut sistem Islam, itu yg terbaik...

    Cuba teka...

    ReplyDelete
  5. Amende ni? Tak faham. Hahaha

    ReplyDelete
  6. itulah sistem yang diagung-agungkan oleh demokrasi. sapa kerja lebih, dapat lebih, sapa tak kerja tak dapat apa-apa dan wajib kena tindas.

    ReplyDelete
  7. apa2 pun, gambar ni memang cantik! ehehe

    ReplyDelete
  8. terjadi dimana mana..... tanpa kita sedari..... nice pic!

    ReplyDelete
  9. demo..demo..hidup demo untuk menegakkan keadilan..

    ReplyDelete
  10. idea manusia mmg lemah..mmg x setanding yg maha kuasa..

    ReplyDelete
  11. demoloni...hehe

    pasal pengomen tu...

    ni link : http://www.bloggersentral.com/2009/06/creating-top-commentator-widget-in.html

    ikot je arahan dia bg...ok

    ReplyDelete
  12. ada perkara yang tak dapat difikir oleh akal manusia

    ReplyDelete
  13. Demo kapitalis.. Susah untuk menyenang hati semua manusia..

    ReplyDelete
  14. Emm mogok apa pulak ni..kat mana ni??haha

    ReplyDelete
  15. mogok yg tak tentu arah kemanahala tuju jika tiada jln penyelesaian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini bukan mogok lapar tapi demo

      Delete
  16. Wahhh....ada piket lak...kat mana ni bro???

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius bro aku tak tahu, aku ambil dari fb khilafah

      Delete
  17. fuh..nasib baik xde kat sini kan

    ReplyDelete
  18. Apa pun sistem barat tidak pernah berjaya.

    ReplyDelete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer