Wordless Wednesday : Myanmar Olympic?

on Wednesday, 1 August 2012

Sumber: Khilafah
Onlajer: Apa kata hati 
Ranking: 5

30 comments :

  1. huh nak kena saman nie ...:)
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. tapi tumpuan dunia sekarang tak memandang apa yang berlaku kat sini (Myanmar), diorang fokus kat sana (London) je..

    ReplyDelete
  3. Hmm.. entah apa kesudahannya cerita di Myanmar ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To be continued... sampai bila aku pun tak tahu

      Delete
  4. ngeri pulak atlit negara lain nanti ya.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kalau nampak depan mata baru ngeri

      Delete
  6. kenapa dengan myanmar ? huu tk smpt tengok berita

    ReplyDelete
  7. Kalau tengok gambar ni aku tak berapa fahm..mujur ada komen..boleh aku faham makna disebalik gambar ni..hehehe

    ReplyDelete
  8. sedih dgn apa yang berlaku baru2 ii di Myanmar
    senang2 saja mereka membunuh orang Islam yg tidak
    berdosa.. Marilah sahabat2 kita doakan ketenangan
    dan keamanan utk umat Islam di Myanmar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..sama2 kita doakan ,,dan semoga kita di sini dijauhkan dari perkara2 yg kejam spt itu

      Delete
    2. ameen ya rabbal a'lamin...

      moga saudara2 islam kita di sana tabah dan akan melepasi ujian getir ini...ameen

      Delete
  9. mati begtu sahaja oh tidak...

    ReplyDelete
  10. ini kes bunuh lari ker admin he..musykil saya s buatnya

    ReplyDelete
  11. Ternyata, otak aku masih blur, tak faham lagi tentang pic ni..heh..

    ReplyDelete
  12. hemm..serius. aku tak berapa faham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama gak tak berapa faham... huhuuu :)

      Tak sempat nak dengar Berita ataupun baca paper..huhuuu

      Delete
  13. Sedih dan simpati dengan apa yang berlaku kepada saudara se islam di Myanmar. :-(

    ReplyDelete
  14. myanmar ngan org x berapa perasan sebab da seakan2 menyamar kot...ehehe

    ReplyDelete
  15. rohingya juga orang islam kalau tak salah aku. betul kan? kumpulan yang membakar mereka tentera myanmar sendiri. wanita dirogol. kenapa malaysia tak hantar tentera pengaman ke sana atau pun hantar lah Putera 1 Malaysia yang selalu tolong orang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.

      Secara logiknya mmg kita boleh hantar, tp takkan kita nak main redah masuk jer negara org yg ada undang2 sendiri. :D

      Delete
  16. para Bapak kt Indonesia dh warning kt Myamar.....klau x berubah jg silap2 pejuang akan masuk sana....

    ReplyDelete

 
© onlajer.net All Rights Reserved
OnLajer