Wordless Wednesday : Myanmar Olympic?

Sumber: Khilafah
Onlajer: Apa kata hati 

{ 30 comments.. read them below or add one }

budak felda budak felda 1 August 2012 at 05:55
huh nak kena saman nie ...:)
hehehe...
pipoq pipoq 1 August 2012 at 06:43
tapi tumpuan dunia sekarang tak memandang apa yang berlaku kat sini (Myanmar), diorang fokus kat sana (London) je..
Encik Anif Encik Anif 1 August 2012 at 08:55
Hmm.. entah apa kesudahannya cerita di Myanmar ni!
onn Lajer onn Lajer 1 August 2012 at 08:56
To be continued... sampai bila aku pun tak tahu
Denaihati Denaihati 1 August 2012 at 12:17
ngeri pulak atlit negara lain nanti ya.
puanbee puanbee 1 August 2012 at 13:25
kenapa dengan myanmar ? huu tk smpt tengok berita
onn Lajer onn Lajer 1 August 2012 at 15:45
kalau nampak depan mata baru ngeri
onn Lajer onn Lajer 1 August 2012 at 15:45
isu tentang umat islam rohingnya
Hafizul Hafizul 1 August 2012 at 16:14
Kalau tengok gambar ni aku tak berapa fahm..mujur ada komen..boleh aku faham makna disebalik gambar ni..hehehe
Nur Misnan Nur Misnan 1 August 2012 at 17:11
sedih dgn apa yang berlaku baru2 ii di Myanmar
senang2 saja mereka membunuh orang Islam yg tidak
berdosa.. Marilah sahabat2 kita doakan ketenangan
dan keamanan utk umat Islam di Myanmar...
suri suri 1 August 2012 at 17:53
mati begtu sahaja oh tidak...
suri suri 1 August 2012 at 17:54
ini kes bunuh lari ker admin he..musykil saya s buatnya
budak felda budak felda 1 August 2012 at 17:59
isu hangat ni skrh hehehehe...:)
Blog Asyraf Blog Asyraf 1 August 2012 at 18:08
Ternyata, otak aku masih blur, tak faham lagi tentang pic ni..heh..
titan titan 1 August 2012 at 18:16
hemm..serius. aku tak berapa faham.
akubiomed akubiomed 1 August 2012 at 23:51
Sedih dan simpati dengan apa yang berlaku kepada saudara se islam di Myanmar. :-(
chii chii 2 August 2012 at 00:26
myanmar ngan org x berapa perasan sebab da seakan2 menyamar kot...ehehe
chii chii 2 August 2012 at 00:27
betul tu..sama2 kita doakan ,,dan semoga kita di sini dijauhkan dari perkara2 yg kejam spt itu
Myra Jay Myra Jay 2 August 2012 at 08:57
Sama gak tak berapa faham... huhuuu :)

Tak sempat nak dengar Berita ataupun baca paper..huhuuu
azwan azwan 2 August 2012 at 10:45
rohingya juga orang islam kalau tak salah aku. betul kan? kumpulan yang membakar mereka tentera myanmar sendiri. wanita dirogol. kenapa malaysia tak hantar tentera pengaman ke sana atau pun hantar lah Putera 1 Malaysia yang selalu tolong orang tu..
hafizmd hafizmd 2 August 2012 at 14:02
ameen ya rabbal a'lamin...

moga saudara2 islam kita di sana tabah dan akan melepasi ujian getir ini...ameen
hafizmd hafizmd 2 August 2012 at 14:04
Betul tu.

Secara logiknya mmg kita boleh hantar, tp takkan kita nak main redah masuk jer negara org yg ada undang2 sendiri. :D
Yas y Yas y 5 August 2012 at 06:31
para Bapak kt Indonesia dh warning kt Myamar.....klau x berubah jg silap2 pejuang akan masuk sana....