ONE PIECE - FRONT PAGE EDITION "CARIBOU'S"



06-12-2013
Yeah entri projek muka depan one piece disambung lagi sempena kehangatan contest SEO masa kini.Semangkin lama semangkin menyeronokan dan mendebarkan aksi dalam manga popular ini serasa seperti zaman kegemilangan komik Hongkong sewaktu ketika dahulu.

click-here10000 Jawatan Kosong berkerja dari rumah untuk diisi
click-hereFilem terhangat Masa Kini
click-hereUntuk Ketua Keluarga  
click-hereUmur yang sesuai untuk anak kita Memandu 
click-hereTeknik Pemasaran FB Terbaik 

Sumber asal:






























4-3-2013
Updated terkini  Edisi muka depan One Piece setelah berberapa minggu yang lepas onlajer terkena malware disebabkan dengan copy terus dari url manga panda. Oleh kerna gua tak nak menimbulkan masalah dan berlakunya pembaziran masa lebih baik gua copy dan paste barulah gua upload kembali ,Nampak macam lebih kerja tetapi selamat dari pada malware yang tidak diingini. Ok dude enjoy the new updated!

31-1-2013
Post tentang One Piece - front page edition telah masuk dua bulan pada blogspot onlajer ini jadi untuk itu aku sambung lagi cerita ini hingga selesainya isu pejalanan "Caribous's

Sengaja updated post yang lepas sehingga one piece tidak menjadikan watak Caribous berada di muka hadapan. Dan ulasan hampeh dari aku : Darn no new chapters of  One Piece until the 3rd week of January.

Rasa nya sudah hampir tiga minggu aku buat post 3 Blog Pilihan Terbaik dan syukurlah walaupun tidak dapat tempat yang pertama sekurang - kurangnya ada di front page google lebih-lebih tergelincak ke page kedua memang power lah TFV2 dan tuan punya 3 blog pilihan aku itu. Dan rasanya aku dah tak tahu lagilah macam mana caranya aku nak jadikan ia ditempat pertama any sugesstion hehe.

Catatan asal:30-11-2012
Oleh kerana sudah berberapa minggu aku tak dapat membaca komik kegemaran disebabkan line wifi yang cukup-cukup makan, maka dengan itu aku mengambil kesempatan membaca dan  updated muka depan manga 0ne piece, tiap-tiap hari khamis tak sabar nak baca kisah selanjutnya kiranya dah addict dengan benda ini he.. Muka hadapan ini mengisahkan perjalanan watak caribous setelah dia ditewaskan oleh straw hat pada edisi Adventure on Fish-Man Island.

Nota untuk pembaca : 

Onlajer Lebih Santai DI- Onlajer.com