RAMUAN UNTUK MEMBUKA URAT JANTUNG YANG TERSUMBAT.


Semalam budget kerajaan telah dibentangkan pasti ramai yang bersyukur dan gembira dengan insentif-insentif yang telah dibentangkan oleh PM kita. Aku malas lah  nak ambil port sangat budget tahun ini pun bukannya aku sangkut sangat dekat aku sikit -sikit tu ada lah . Pernah juga terbaca Dari memikirkan subsidi yang akan diberi baik kita berusaha sendiri macam  orang tua ini atau pun bro ini dan kalau korang nak belanja aku makan rendang tekan lah ini hehe.

 Dan entry yang sebenarnya aku nak  kongsi adalah berkaitan dengan ramuan untuk membuka urat jantung yang terseumbat benda ini pun aku dapat dari fb
menurutnya petua yang sudah terbukti berkesan untuk jantung anda dan boleh buat di rumah, Katakan tidak kepada ANGIOGRAPHY, ANGIOPLASTY ATAU BYPASS! (yang aku faham hanya bypass)

Terapi Alamiah untuk membuka urat jantung yang tersumbat

Bahan-bahan-
Jus Lemon 01 cawan
Jus Halia 01 cawan
Jus Bawang Putih 01 cawan
Cuka Epal 01 cawan

Kacau semua ramuan di atas dan masak dgn api yang perlahan selama lebih kurang 30 minit atau sehingga tinggal 2/3. Biarkan sejuk. Setelah sejuk campur 3 cawan madu asli (bukan yang dicampur dgn bahan2 lain spt Habbatus Sauda') dan simpan dalam botol kaca. Masa memasaknya pun kena guna bekas kaca.

Minum setiap pagi sebelum sarapan satu sudu makan secara istiqamah. InsyaAllah semua urat yang menyumbat pada urat jantung anda akan terbuka.
selepas minum,letakan tangan kanan anda kedada sambil membaca
 'ALLAAHUMMA SOLLI 'ALAA QALBI SAIDINA MUHAMMAD' 10x

Amalkanlah... akan menjimatkan wang anda daripada pembedahan.

{ 17 comments.. read them below or add one }

pipoq pipoq 29 September 2012 at 12:57
banyak jugak nak kena beli semua bahan2 tu kalau nak dapatkan sampai satu cawan..
Nur Misnan Nur Misnan 29 September 2012 at 15:52
This is great tips..
selalunya amalkan minum cuka apple + lemon sahaja
untuk bersihkan saluran jantung dari tersumbat
Thanks brother..
onn Lajer onn Lajer 29 September 2012 at 16:39
yang cuka epal je aku takde kena beli nih he
onn Lajer onn Lajer 29 September 2012 at 16:40
sebenarnya aku tak pernah buat lagi ler sis
boni kacak boni kacak 30 September 2012 at 00:23
wah...bagus tips ni.. boleh amalkan ni...thanks bro
Juan Juan 30 September 2012 at 05:41
sebuah perkongsian yang menarik bro
JebengOtai™ JebengOtai™ 30 September 2012 at 16:11
lpas ni leh amalkan sama2..huhu
Eizil Eizil 30 September 2012 at 16:21
Terima kasih atas perkongsian ni, cuka epal tu kat mana boleh beli ya? Boleh juga cuba selepas ni...
tehr tehr 30 September 2012 at 23:31
mencegah lebih baik dari mengubat
jadi, sentiasalah menjaga kesihatan anda
onn Lajer onn Lajer 1 October 2012 at 12:06
hehe yang buat post ni pun tak pernah cuba
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 1 October 2012 at 15:22
bagusnyer tips ni cuma rajin dgn malas aje nak buat kan!
CIK TOM CIK TOM 1 October 2012 at 17:10
erk rs xsanggup nak minum campuran air tue semua..tp bagus utk mencegah dr mengubati..
Denaihati Denaihati 2 October 2012 at 14:20
mungkin rasanyapun sedap atau sekurang2nya tekak senang nak terima. terima kasih perkongsiannya.
irsah imihar irsah imihar 9 October 2012 at 17:02
Betul tuh bro.. tekankan penyediaan ramuan sebegini dengan bekas kaca.. ramai yang selalu terlupa penyediaan sebegini... tks share..
AnonymousAnonymous 25 December 2012 at 14:23
kalo masak guna kuali besi tu ok ke?
AnonymousAnonymous 29 April 2013 at 14:10
Saya dah try . Alhamdulillah selepas 4 minggu, minum setiap pagi sebelum breakfast , bacaan kolestrol saya turun dari 7.4 kepada 6.3. Selepas 8 minggu bacaan kolestrol saya hampir normal kepada 5.2. Mr. Aba Kota Kinabalu sabah