RAMUAN UNTUK MEMBUKA URAT JANTUNG YANG TERSUMBAT.

on Saturday, 29 September 2012


Semalam budget kerajaan telah dibentangkan pasti ramai yang bersyukur dan gembira dengan insentif-insentif yang telah dibentangkan oleh PM kita. Aku malas lah  nak ambil port sangat budget tahun ini pun bukannya aku sangkut sangat dekat aku sikit -sikit tu ada lah . Pernah juga terbaca Dari memikirkan subsidi yang akan diberi baik kita berusaha sendiri macam  orang tua ini atau pun bro ini dan kalau korang nak belanja aku makan rendang tekan lah ini hehe.

 Dan entry yang sebenarnya aku nak  kongsi adalah berkaitan dengan ramuan untuk membuka urat jantung yang terseumbat benda ini pun aku dapat dari fb
menurutnya petua yang sudah terbukti berkesan untuk jantung anda dan boleh buat di rumah, Katakan tidak kepada ANGIOGRAPHY, ANGIOPLASTY ATAU BYPASS! (yang aku faham hanya bypass)

Terapi Alamiah untuk membuka urat jantung yang tersumbat

Bahan-bahan-
Jus Lemon 01 cawan
Jus Halia 01 cawan
Jus Bawang Putih 01 cawan
Cuka Epal 01 cawan

Kacau semua ramuan di atas dan masak dgn api yang perlahan selama lebih kurang 30 minit atau sehingga tinggal 2/3. Biarkan sejuk. Setelah sejuk campur 3 cawan madu asli (bukan yang dicampur dgn bahan2 lain spt Habbatus Sauda') dan simpan dalam botol kaca. Masa memasaknya pun kena guna bekas kaca.

Minum setiap pagi sebelum sarapan satu sudu makan secara istiqamah. InsyaAllah semua urat yang menyumbat pada urat jantung anda akan terbuka.
selepas minum,letakan tangan kanan anda kedada sambil membaca
 'ALLAAHUMMA SOLLI 'ALAA QALBI SAIDINA MUHAMMAD' 10x

Amalkanlah... akan menjimatkan wang anda daripada pembedahan.

Ranking: 5

17 comments :

  1. banyak jugak nak kena beli semua bahan2 tu kalau nak dapatkan sampai satu cawan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang cuka epal je aku takde kena beli nih he

      Delete
  2. This is great tips..
    selalunya amalkan minum cuka apple + lemon sahaja
    untuk bersihkan saluran jantung dari tersumbat
    Thanks brother..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya aku tak pernah buat lagi ler sis

      Delete
    2. lpas ni leh amalkan sama2..huhu

      Delete
    3. hehe yang buat post ni pun tak pernah cuba

      Delete
  3. wah...bagus tips ni.. boleh amalkan ni...thanks bro

    ReplyDelete
  4. sebuah perkongsian yang menarik bro

    ReplyDelete
  5. Terima kasih atas perkongsian ni, cuka epal tu kat mana boleh beli ya? Boleh juga cuba selepas ni...

    ReplyDelete
  6. mencegah lebih baik dari mengubat
    jadi, sentiasalah menjaga kesihatan anda

    ReplyDelete
  7. bagusnyer tips ni cuma rajin dgn malas aje nak buat kan!

    ReplyDelete
  8. erk rs xsanggup nak minum campuran air tue semua..tp bagus utk mencegah dr mengubati..

    ReplyDelete
  9. mungkin rasanyapun sedap atau sekurang2nya tekak senang nak terima. terima kasih perkongsiannya.

    ReplyDelete
  10. Betul tuh bro.. tekankan penyediaan ramuan sebegini dengan bekas kaca.. ramai yang selalu terlupa penyediaan sebegini... tks share..

    ReplyDelete
  11. kalo masak guna kuali besi tu ok ke?

    ReplyDelete
  12. Saya dah try . Alhamdulillah selepas 4 minggu, minum setiap pagi sebelum breakfast , bacaan kolestrol saya turun dari 7.4 kepada 6.3. Selepas 8 minggu bacaan kolestrol saya hampir normal kepada 5.2. Mr. Aba Kota Kinabalu sabah

    ReplyDelete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer