10 Blogger Terbaik Malaysia - Edisi WW

{ 20 comments.. read them below or add one }

Budak Nakal Budak Nakal 30 January 2013 at 10:54
Ahak terbaik!! sangat kretif bro...^^
onn Lajer onn Lajer 30 January 2013 at 10:57
kalau lu yang buat lagi ohsem der .
Nur Misnan Nur Misnan 30 January 2013 at 14:17
Best2... Wa salut lu dgn emas...
titan titan 30 January 2013 at 16:01
haha..rajin plak hang wat macam ni ek. hehe
Denaihati Denaihati 30 January 2013 at 16:08
benda ni nama ape bro...memang terbaiklah
onn Lajer onn Lajer 30 January 2013 at 16:09
lelaki haram pakai emas, kasi perak dah le hehe
onn Lajer onn Lajer 30 January 2013 at 16:10
benda ini dah ada dekat pc aku tingal edit sikit-sikit je hehe
onn Lajer onn Lajer 30 January 2013 at 16:12
benda ini lah sistem 10 Blogger Terbaik Malaysia yang aku adaptasikan dari mcb pergi plc terus turun ke relay
tehr tehr 30 January 2013 at 22:02
haha
heran aku macam mana bro boleh dapat idea ni
terbaik
hafidz hafidz 30 January 2013 at 23:20
ini betul-betul "terus-terang" dalam pemberitahuan tentang 10 blogger terbaik Malaysia, heh ;)
akubiomed akubiomed 31 January 2013 at 01:10
Harap cukup bebanan nanti trip pula. :-)
onn Lajer onn Lajer 31 January 2013 at 10:40
Pasal ada sangkut paut dengan kerja aku hehe
onn Lajer onn Lajer 31 January 2013 at 10:48
Betul - betul terus terang
onn Lajer onn Lajer 31 January 2013 at 10:49
Rasanya tak lagi la der hehe
munir ardi munir ardi 2 February 2013 at 01:11
mantap edisi WW rasanya sangat kreatif