Wordless Wednesday : Berkhemah

on Wednesday, 16 January 2013

Ranking: 5

13 comments :

  1. Replies
    1. In Sha Allah Brother kalau dah daftar pasti dapat menjejak kaki kesini

      Delete
  2. tempat terhad jadi perlu buat cara bijak utk jimatkan ruang2 utk jemah yg lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum masuk yang disebalik gunung ini punya la padat

      Delete
  3. pernah sekali ikut berkhemah, tapi tak best, sebab program tu buat kat fraser hill, malam2 kene kejut, lepas tu beratur, lepas tu, menggigil-gigil la.

    ReplyDelete
  4. lama dah x jopin aktiviti2 perkhemahan macm ni

    ReplyDelete
  5. entah bilalah berkesempatan nak ke sana ni..hehe

    ReplyDelete
  6. susun atur yang sangat kemas
    selama ni biasa berkhemah dengan budak2 je

    ReplyDelete
  7. Tu diaaa.....saujana mata memandang tmpt org berkhemah menyambut seruannn....

    ReplyDelete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer