Wordless Wednesday : Berkhemah

{ 13 comments.. read them below or add one }

Encik Anif Encik Anif 16 January 2013 at 10:53
Bila la saya dapat ke sana..
suri suri 16 January 2013 at 13:22
tempat terhad jadi perlu buat cara bijak utk jimatkan ruang2 utk jemah yg lain
onn Lajer onn Lajer 16 January 2013 at 14:28
In Sha Allah Brother kalau dah daftar pasti dapat menjejak kaki kesini
onn Lajer onn Lajer 16 January 2013 at 14:30
Belum masuk yang disebalik gunung ini punya la padat
nazray nazray 16 January 2013 at 15:06
pernah sekali ikut berkhemah, tapi tak best, sebab program tu buat kat fraser hill, malam2 kene kejut, lepas tu beratur, lepas tu, menggigil-gigil la.
Kesuma Angsana Kesuma Angsana 16 January 2013 at 15:36
lama dah x jopin aktiviti2 perkhemahan macm ni
boni kacak boni kacak 16 January 2013 at 17:10
entah bilalah berkesempatan nak ke sana ni..hehe
pipoq pipoq 16 January 2013 at 18:49
khemah ada aircond..hehehe
tehr tehr 16 January 2013 at 22:51
susun atur yang sangat kemas
selama ni biasa berkhemah dengan budak2 je
Yas y Yas y 17 January 2013 at 00:30
Tu diaaa.....saujana mata memandang tmpt org berkhemah menyambut seruannn....