10 Blogger Terbaik Malaysia Siapa Yang Menaja ?

on Friday, 22 February 2013


Contest SEO 10 Blogger Terbaik Malaysia dianjurkan oleh Ohcikgu.com. telah memasuki fasa yang terakhir mengikut sumbernya.  Disini onlajer ingin mengambil kesempatan kepada rakan - rakan sekelian yang ikut serta dalam contest ini supaya mengupdatedkan artikel yang berkaitan dengan contest ini, supaya tidak ditong sampah kan oleh pihak penganjur.

Disini onlajer memberi pesanan supaya tidak berlaku kembali terhadap seorang brader ini yang mati - mati semua orang ingat dia menang tapi sebenarnya penyertaan nya telah ditolak dengan penuh kasih nya oleh penganjur.

Oleh kerna yang demikian dengan rasa rendah dirinya onlajer membubuh link - link pihak penaja supaya para peserta dapat menyemaknya. Dan untuk kepastian yang lebih jitu tuan-tuan dan puan puan boleh sahaja melayari Ohcikgu.com..

 Penaja adalah.

1- Fivio.com
2- Nadot.my,
4- Cik Laili,
5- Halim RDF,
6- LadfeAmir
7- AmiRini,
8- Myadyna
9- My Adam
12-CikTOM

satu lagi karya membodek dari gua hehe
10 Blogger Terbaik Malaysia


Ranking: 5

6 comments :

  1. Dekat nak tamat dah ni kena rajin update link penaja lah kan...

    ReplyDelete
  2. penaja yang bermurah hati menjayakan contest ni.....

    anyway good luck!

    ReplyDelete
  3. haha..bro la kan yang menang tu tapi..hehe..takpe kali ade peluang..

    ReplyDelete
  4. haha..rajin ko update hari-hari ek.

    ReplyDelete
  5. Rajin betullah bro..patutlah maintain jer 1st page..terbaik bro!

    ReplyDelete

 
© onlajer.net All Rights Reserved
OnLajer