Menarik Di Dalam


Tengok tajuk sahaja membuat orang nak mengklik masuk, sekali dah masuk cis benda ini sahaja yang nak diberitahu poyo betul hehe. Sebenarnya dibawah ini adalah kata kunci yang agak selalu juga menerjah masuk kedalam blogspot ini. Mungkin disebabkan ramai yang mencari maklumat yang berkait dengan asas elektrik membuat kata kunci ini selalu di cari - cari. (Budak - budak letrik ni nak buat buku log ke apa).


Mengikut analisa search keywords lapan dari sepuluh kata kunci yang masuk adalah merujuk kepada nota-nota yang berkait dengan "asas elektrik" denga itu nota yang telah aku taip kembali diblogspot ini telah mendatangkan hasil dan terbuktilah kata kunci jangka panjang sentiasa memberi trafic pada muka blogspot ini disamping itu entry - entry yang berkait rapat dengan keagamaan.

Oleh kerna yang sedemikian dengan rasa senang hatinya aku tampalah sebahagian entry yang berkaitan keyword tersebut dibawah ini:

Asas Elektrik
Lukisan Pendawaian
24H timer
Harga Tembaga
Ciri-Ciri Ahli Syurga


Yang Lain






5 comments.. read them below or add one

selipar putih selipar putih 12 March 2013 at 11:23
ramai jugak ye cari berkaitan bende ni..mesti orang lektrik2 jugak ni,,
tehr tehr 13 March 2013 at 00:02
betul tu, bro
keywords jangka panjang memang bagus untuk kesihatan blog
tahniah

moga2 blog ini sentiasa memberi ilmu elektrik yang terbaik
Hanif Idrus Hanif Idrus 14 March 2013 at 10:32
Blog ini memang mempunyai info yg baik tentang elektrikal...
djdanchef djdanchef 16 April 2013 at 15:04
hehe.. rasa2 student yg blajar kos kejuruteraan elektrik mesti selalu terjumpa blog onlajer ni..