Menarik Di Dalam

on Tuesday, 12 March 2013


Tengok tajuk sahaja membuat orang nak mengklik masuk, sekali dah masuk cis benda ini sahaja yang nak diberitahu poyo betul hehe. Sebenarnya dibawah ini adalah kata kunci yang agak selalu juga menerjah masuk kedalam blogspot ini. Mungkin disebabkan ramai yang mencari maklumat yang berkait dengan asas elektrik membuat kata kunci ini selalu di cari - cari. (Budak - budak letrik ni nak buat buku log ke apa).


Mengikut analisa search keywords lapan dari sepuluh kata kunci yang masuk adalah merujuk kepada nota-nota yang berkait dengan "asas elektrik" denga itu nota yang telah aku taip kembali diblogspot ini telah mendatangkan hasil dan terbuktilah kata kunci jangka panjang sentiasa memberi trafic pada muka blogspot ini disamping itu entry - entry yang berkait rapat dengan keagamaan.

Oleh kerna yang sedemikian dengan rasa senang hatinya aku tampalah sebahagian entry yang berkaitan keyword tersebut dibawah ini:

Asas Elektrik
Lukisan Pendawaian
24H timer
Harga Tembaga
Ciri-Ciri Ahli Syurga


Yang Lain






Ranking: 5

5 comments :

  1. ramai jugak ye cari berkaitan bende ni..mesti orang lektrik2 jugak ni,,

    ReplyDelete
  2. betul tu, bro
    keywords jangka panjang memang bagus untuk kesihatan blog
    tahniah

    moga2 blog ini sentiasa memberi ilmu elektrik yang terbaik

    ReplyDelete
  3. Blog ini memang mempunyai info yg baik tentang elektrikal...

    ReplyDelete
  4. hehe.. rasa2 student yg blajar kos kejuruteraan elektrik mesti selalu terjumpa blog onlajer ni..

    ReplyDelete

 
© onlajer.net All Rights Reserved
OnLajer