Buat Duit Dari Rumah

on Sunday, 26 May 2013

Tahukah anda Buat Duit Dari Rumah adalah suatu pekara yang tidak mustahil untuk anda lakukan, Malah dengan secara sambilan sahaja anda mampu menjana penghasilan dari antara RM1300 hingga RM3400 sebulan. Suri rumah , pelajar dan pengangur pun mampu peroleh wang sebanyak mungkin

Bagaimana?
Dengan Program Jobdirumah anda akan diberikan pautan - pautan tugasan yang perlu anda bida dengan kadar budget yang telah mereka tetap kan dan seterusnya melaksanakanya disinilah anda akan belajar untuk berkerja tanpa pengawasan kerna anda perlu menyiapkan tugasan dalam masa yang ditetapkan

Apakah syarat yang perlu untuk berkerja Dengan Jobdirumah?
Dengan syarat mudah seperti :
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
Dan yang paling berat sekali anda perlu membayar RM50

Kenapa perlu bayar RM50?
Untuk sekali ini saya katakan Jobdirumah bukannya agensi kerajaan mahupun agensi pekerjaan dan secara jujurnya tidak sama sekali menawarkan pekerjaan. Wang yang anda bayar adalah untuk sekali sahaja dan ia merupakan kos khidmat yang diperlukan untuk kos perniagaan dari juruweb, hosting dan upah pekerja yang menyelengara serta segala tutorial dan juga pengiklanan. Namun bergitu semua pautan pekerjaan itu dihantar secara percuma untuk anda memohonya

Amaran!
Amaran saya ialah jika anda hanya hangat -hangat kueh apam sila abaikan segala tulisan saya ini kerna takut - takut anda hanya membuang masa. Kerana Jobdirumah bukannya mesin wang yang datang secara percuma anda perlu lah membida dan melaksanakan tugasan pada pautan yang diberi. Sekian semoga anda semua mendapat menefaat dari tulisan ini dan anda mendapat kejayaan daripada program Jobdirumah.





Ranking: 5

6 comments :

  1. memang bagus jobdirumah tapi hanya buat yg rajin usaha je..

    ReplyDelete
  2. Betull..kalau rajin boleh ler join..kalau sibuk macam aku ni..payah...heheheh

    ReplyDelete
  3. gua dah tak rajin dah macam dulu.

    ReplyDelete
  4. berminat ngan tugasan menaip sebab boleh menaip tanpa tengok keyboard. hehehehehehe

    ReplyDelete
  5. Mudah..mudah...nak ngn tak nak jer..hehe..pandai BI lagi best nih

    ReplyDelete

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer