Aksi Tangan Bruce Lee

on Thursday, 17 October 2013

Yes berberapa hari ini aku macam terasa sangat suka untuk menonton filem Bruce Lee, tak tau la kenapa, ingat sama macam rasa gian nak tengok cerita P.Ramlee dekat TV2 tu agaknya. tapi apa yang buat gua kucewa asyik cerita tu je yang diulang Musang Berjangut,Bujang Lapok Labu Labi ingat Filem P.Ramlee itu aje ke apa, Atau memang nak kena bayar baru boleh tonton hampeh.


Dan hari ini aku saja lah nak ulang tayang macam mana gerak tangan Bruce Lee dalam Filem Fist of Fury macam ala - ala penari klasik melayu hehe.

Tribute to Bruce Lee


Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Post a Comment

 
© onlajer,Net All Rights Reserved
OnLajer