Aksi Tangan Bruce Lee

Yes berberapa hari ini aku macam terasa sangat suka untuk menonton filem Bruce Lee, tak tau la kenapa, ingat sama macam rasa gian nak tengok cerita P.Ramlee dekat TV2 tu agaknya. tapi apa yang buat gua kucewa asyik cerita tu je yang diulang Musang Berjangut,Bujang Lapok Labu Labi ingat Filem P.Ramlee itu aje ke apa, Atau memang nak kena bayar baru boleh tonton hampeh.


Dan hari ini aku saja lah nak ulang tayang macam mana gerak tangan Bruce Lee dalam Filem Fist of Fury macam ala - ala penari klasik melayu hehe.

Tribute to Bruce Lee


0 comment... add one now

© onlajer.net, All Rights Reserved

Rock with Thesis Blogger Template from Malayatimes.com

Back To Top "