Panduan Membeli Seterika Terbaik

Ramai antara kita suka menjaga ketrampilan diri bukan?. Anda tentunya tidak mahu memakai pakaian yang kusut atau renyuk untuk kepejebat atau ke majlis keramaian.

Agar selalu berpenampilan rapi, Seterika adalah salah satu  peralatan elektronik yang sangat diperlukan. Ia menjadi alat elektrik yang paling popular dan tidak mustahil setiap rumah memilikinya.
Tips memilih Seterika

Sebelum memilih seterika yang sesuai pastikan , seterika tersebut mempunyai tombol putaran yang boleh kita memilih jenis kepanasan dan juga fabrik yang sesuai untuk kepanasan tersebut.

Untuk tips seterusnya anda perlu memilih seterika yang dihasilkan melalui logam anti lekat.

Memilih seterika stainless steel atau alumunium  merupakan pilihan yang tepat. Stainless steel adalah pengantara haba yang baik dan cepat. Semakin cepat panas bermakna , semakin cepat pakaian anda licin.

Berat seterika , kebiasaanya berat akan bermula dari 500 gram hingga sekilogram. Saya suka yang lebih berat bagi memudahkah kerja mengosok. Tidak perlulah saya menekan seterika itu dengan kuat.

Untuk keselesaan anda saya sarankan untuk anda memilih  cord wayer yang lebih panjang untuk seterika anda untuk keselesaan dan ia memudahkan kerja anda.

Seterika Wap air, haha maaf saya memang belum pernah mengunakanya lagi , tetapi apa yang saya tahu seterika jenis ini mampu melicinkan jenis kain yang halus. Mempercepatkan kerja mengosok pakaian dengan semburan air yang boleh dilakukanya.

Walaupun faktor Harga yang sentiasa menjadi panduan utama untuk membeli, tetapi ini adalah diantara tips memilih seterika yang boleh dijadikan panduan anda untuk membelinya.

opps , Anda sebenarnya mahu survey harga seterika, Jika mahu anda boleh lah survey disini ,Manalah tahu harga sebenarnya jauh lebih murah daripada yang anda sangka kan.

4 comments.. read them below or add one

akubiomed akubiomed 8 July 2015 at 19:04
Ada yang suka sterika berat katanya baru ada feel.
titan titan 9 July 2015 at 02:04
aik.

dah tukar thema lagi.
onlajer onlajer 9 July 2015 at 10:18
yang suka berat saya lah tu :d

© onlajer.net, All Rights Reserved

Rock with Thesis Blogger Template from Malayatimes.com

Back To Top "