Nota Jimat Elektrik Siri 1

Lama pula tak bercerita tentang siri penjimatan elektrik, Rasa macam dah kehabisan modal. Jika saya kongsipun kemunkinan anda terpaksa membeli alat jimat elektrik.

Keberkesananya saya memang tidak memberi jaminan. Sebenarnya nak jimat semuanya datang dari kita sebagai contoh jika anda tidak mengunakan lampu atau kipas anda memang patut mematikan suisnya, baru lah namanya jimat.

Oleh itu  saya akan cuba mengusahkan entri siri Nota Jimat Elektrik , Kebanyakan panduan yang saya  siarkan, saya kumpul daripada pengetahuan dan  berkemunkinan besar saya ambil daripada group wasapp atau pun perkongsian media sosial.

Sebagai contoh beliau bertanya tentang charger yang dibiarkan hidup di socket outlet , walaupun beliau tidak mengecasnya.



p/s : - Tapi kalau hang masih degil nak beli Alat Jimat elektrik hang boleh juga survey alat dan harganya disini , Macam -  macam jenis ada tingal anda pilih sahaja. - Not Recomend

Untuk info pendawaian anda baca juga Nota Asas Elektrik 

Note: Untuk anda yang mahukan riview produk elektrik atau perkhidmatan pendawaian dan pemasangan penghawa dingin anda  boleh terus hubungi kami melalui pautan ini : - Hubungi saya 

Atau terus sahaja Email di : onlajer@gmail.com
Anda juga boleh mencari kami di Facebook : - https://www.facebook.com/Onlajer/



3 comments.. read them below or add one

musadun musadun 28 November 2015 at 18:50
baru tau..walaupun tak on, tapi tengah plug..bil jalan..
Media Sensasi Media Sensasi 30 November 2015 at 17:10
Nak lagi jimat duduk dalam gua.. ahaha
suri suri 5 December 2015 at 11:48
kalau ada jimat mudha nak baayr bil yang lain ya tak