Panduan Mesin basuh auto terbaik dengan harga murah

Apabila memikirkan tentang mesin basuh , pasti semuanya nak membeli yang fully Auto.
Yang semi auto sudah seprti tidak releven lagi, Kecuali anda memang betul - betul old school . Tidak reti untuk mengunakan button - button yang ada pada papan kekunci mesin basuh tersebut.

Lagipun mesin basuh yang semi auto lebih menjimatkan apabila air sabun akan diguna berberapas kali sebelum dibuang.
Maksudnya kita boleh membasuh dari pakaian yang berwarna putih , Pakaian berwarna ,pakaiankotor sangat dan seterusnya kain buruk lap lantai.
Bagai mana jimatkan jika kita mengunakan mesin basuh semi auto.

Tetapi oleh kerana ramai anak - anak muda yang bekerjaya sudah tentu tidak sangup untuk menunggu , satu persatu untuk menyiapkan aktiviti basuh membasuh.
Oleh itu mesin Basuh Auto diperlukan supaya dapat menjimatkan masa dan anda boleh membuat kerja - kerja rumah yang lain, sewaktu membasuh pakaian.
Untuk orang biasa - biasa yang mahu penjimatan saya syorkan ambil jenama Media dari Laman jualan online popular ini - Midea Fully Automatic Washing Machine 7kg.

Walaupun ia seperti  jenama yang biasa - biasa tetapi mengikut pengalaman saya jenama ini memang tahan lama jika kita mengunakanya dengan cermat.


Midea Group is a global manufacturer of home appliances and HVAC solutions. Since its commencement as distributor for Midea Household Electrical & Electronic Home Appliances and Air-Conditioners in 2006, Midea Scott & English has provided Malaysian consumers with modern, high quality Midea products. Supported by sales & service centres located throughout the country, the company’s philosophy is to ensure customer satisfaction with quality products that are accessible to all Malaysian consumers.
View less
Specifications of Midea Fully Automatic Washing Machine 7kg MFW-701S

What's in the box:
1 x Midea Fully Automatic Washing Machine 7kg MFW-701S
General Features:
SKU MI176HAAA45TOJANMY-8269932
Color light grey
Model MFW-701S
Size (L x W x H) 51.5x52.5x90
Weight 54.5
Warranty period 1 Year
Warranty type Local Supplier Warranty



1 comment... add one now

Jelita dan Awet Muda Jelita dan Awet Muda 27 September 2017 at 20:10
Memang duk tengah survey untuk mesin basuh ni. Mesin yang lama dah berkhidmat selama 10 tahun dah start meragam